linux-l: archive suchmaschine

JSC schlegel at lnx01.tfh-berlin.de
Di Apr 20 23:47:23 CEST 1999

On Tue, Apr 20, 1999 at 09:20:35PM +0200, frank at schubert.in-berlin.de wrote:
> Quoting Cordelia Sommhammer (assel2 at x-berg.in-berlin.de):
> P.P.S.:"Your search for [ belug ] returned 3369 Items, listed in
> order of relevance."
> P.P.P.S.:"Your search for [ linux ] One of your search terms is too
> common, please try again."*grins*

ok, bevor ihr jetzt alle eure suchergebnisse postet:
folgende begriffe fuehren zu "One of your search terms is too common":

archive berlin by calle content das date
de der die encoding es follow from ich in index ist l
linux main mhonarc mit next nicht prev re references
reply subject test thread to transfer und ups 0200 1998 8bit

und ich hab sie alle durchprobiert ;-)

gruss
Jens