Re: linux-l: Hallöle mal wieder

Ingo Buse buse at atvision.de
Mi Aug 30 11:14:10 CEST 2000

Du hast nicht zufällig einen anderen String ausgegeben ?
denn es funktioniert (Windows/Linux)
$string = "-\n</note>";

print $string;

$string =~ s/\n\<\/note\>/\<\/note\>/g;

print $string;

oder:

$string = "-\n</note>";

print $string;

$string =~ s/\n<\/note>/<\/note>/g;

print $string;

"I keep trying to tell my boss that no, Satan is a tool of Linux, not the
other way around." by Anonymous