[linux-l] gentoo Linux

Geoffrey Derber Geoffrey.Derber at Trinity.edu
So Apr 28 20:36:53 CEST 2002

Vergeb mich, mein Deutsch ist nicht gut.

Ein andre quelle grundlage Linux Austeilung ist Source Mage GNU/Linux
www.sourcemage.org .  Source Mage installeiren die neue Anwendung veil
leicht macht, und deise Anwendung veil leicht auf den nuesten Stand bringen.

english translation:
Forgive me, my German is not good.

Another source based Linux distrobution is Source Mage GNU/Linux,
www.sourcemage.org .  This distrobution makes it very easy to install
new applications, and very easy to keep them up to date.

if someone could help me to translate this better?

Geoffrey