[linux-l] Dateien mit '/' im Dateinamen

Peter Ross Peter.Ross at alumni.tu-berlin.de
Di Aug 12 01:39:46 CEST 2003

On Mon, 11 Aug 2003, Jan Krueger wrote:

> On Monday 11 August 2003 19:41, Jan-Benedict Glaw wrote:
>
> "Woody" soll noch das alte benutzen, hab ich mir sagen lassen :)
> Kenne ihn nicht persönlich.

http://www.debian.org/releases/stable/i386/release-notes.en.txt

Id: release-notes.sgml,v 1.158 2002/10/20 10:06:11 robster Exp $

     The 2.2 kernel series has been updated and developed extensively
     introducing several valuable changes both in the kernel and in other
     programs based on kernel features, along with a whole slew of new
     hardware drivers and bug fixes for existing drivers.

     A 2.4 kernel is also included in this release for optional
     installation by users.  Although the 2.4 branch is considered by the
     kernel developers to be a stable kernel branch, the Debian GNU/Linux
     release team judged it not to have reached sufficient maturity for
     inclusion as the default kernel in this release.

Immerhin hatte es zu dem Zeitpunkt 2.4 schon auf ca. .18 gebracht..

Ich bin nach einem acht Monaten echtem Stresstest fuer 2.4.18 der gleichen
Meinung. Eine huebsche Betaversin, aber wann kommt da mal etwas, was
wirklich stressfrei ohne unerklaerliche Phaenomene durchlaeuft?

Ausserdem muss ich auf die Wackelkiste da noch weiter patchen, um z.B.
IPSec zu haben (FreeSWAN)

Und 2.2 ist aus anderen Gruenden nicht servertauglich - weil halt die
2.4er Features fehlen.

Und 2.6-alpha soll nun die Erloesung sein? Hoechst skeptisch..

Gruss
Peter