[linux-l] Wohin mit dem Aufruf?

Schlomo Schapiro belug at schlomo.schapiro.org
So Okt 30 20:37:33 CET 2005

Unter SuSE gibt es /etc/init.d/halt.local
#! /bin/sh
#
# Copyright (c) 2002 SuSE Linux AG Nuernberg, Germany.  All rights reserved.
#
# Author: Werner Fink <werner at suse.de>, 1998
#         Burchard Steinbild, 1998
#
# /etc/init.d/halt.local
#
# script with local commands to be executed from init on system shutdown
#
# Here you should add things, that should happen directly before shuting
# down.
#
:-)

Schlomo

PS: Dieser Werner Fink scheint die meisten SuSE Skripte zum Thema
start/stop geschrieben zu haben ...

--
Regards,
Schlomo